Смотреть фильмы онлайн

ikiTeker - G��nl��k Olaylar 64 Bu Sefer K��pek Benden Korktu!

   
- HD качество

Найдено 80 видео
ikiTeker - Günlük Olaylar 64 / Bu Sefer Köpek Benden Korktu!
Загружен 7 июля 2016
Ayısından dayısına, hayvanından insanına her çeşit var bu videoda. Abone olmayı, beğenmeyi, paylaşmayı ve tavsiye etmeyi unutmayın. Dikkatli sürün.

ikiTeker - Günlük Olaylar 63 - Motor Üstüme Düştü
Загружен 26 июня 2016
Günlük Olaylar 63'de motoru üzerimize düştü ve küçük bir kaza yaşamış olduk. Abone olmayı, beğenmeyi, paylaşmayı ve tavsiye etmeyi unutmayın. Dikkatli ...

iKiTeker - Günlük Olaylar 37 - Kavga, Küfür ve Kaza ( 3 ü bir arada )
Загружен 21 сентября 2015
Aslında motosiklet kullansalar bunların hiçbiri olmucak. :) Abone olmayı, beğenmeyi, paylaşmayı ve tavsiye etmeyi unutmayın. Dikkatli sürün. Kendinize iyi bakın ...

ikiTeker - Günlük Olaylar 61 - Minibüse Vuran Dominoscu
Загружен 7 июня 2016
Klasiklerden :) Not: Önceki videolarımda daha sakin olduğumu söylemiştim artık. Bunlar bayağı eski videolar. Abone olmayı, beğenmeyi, paylaşmayı ve tavsiye ...

ikiTeker - Motosiklet Kazası ve Kavga / Delik Deşik Ederim Ulan Seni
Загружен 11 июля 2016
Sabah işe giderken denk geldiğim tartışma. PCX kullanan arkadaş arkadan yaşlı amcanın arabasına vurunca ve yumruğu suratına patlatıcam şimdi deyince ...

Motosikletin Tamiri Bitti ( Kaza Sonrası )
Загружен 2 декабря 2015
Nihayet motosikletimin tamiri bitti ve teslim aldım. Benden desteğini esirgemeyen değerli dostum BIGBANG'e teşekkürler. BigBang Youtube kanal linki: ...

Polis De Bunu Yaparsa / Günlük Olaylar 10
Загружен 9 мая 2015
İmam osurursa cemaat de malum işi yapar. Polisten cesaret alan diğer sürücüler de çok rahat kural ihlali yapıyor. Abone olmayı, beğenmeyi ve paylaşmayı ...

Kaza sonrası olaylar
Загружен 17 июля 2015
Daha önce yapmış olduğum bir kaza ve sonrasında olanlar. Abone olmayı, beğenmeyi, paylaşmayı ve tavsiye etmeyi unutmayın. Dikkatli sürün. Kendinize iyi ...

ikiTeker - Günlük Olaylar 65 - Ay Hoşt Ulan!
Загружен 21 июля 2016
Günlük Olaylar serisinin 65. Videosu sizlerle. Umarım beğenirsiniz. Abone olmayı, beğenmeyi, paylaşmayı ve tavsiye etmeyi unutmayın. Dikkatli sürün.

ikiTeker - Günlük Olaylar / Günlük Olaylar 59
Загружен 7 мая 2016
Çocukları Severim, Abi Kesiciye Soksana, Abi Motor Çok Güzelmiş, Adamsın Abi Seni De Unutmadım, Şeref Fakiri, Africa Twin, Ambulans Sorunsalı, Arka Kaydı, ...

ikiTeker - Aynasızlar / Günlük Olaylar 57
Загружен 10 марта 2016
Maalesef milletimiz daha ayna kullanma ve sinyal kullanma alışkanlığı kazanamadı. Umarım bir gün düzelir hepsi. Abone olmayı, beğenmeyi, paylaşmayı ve ...

Büyük Kapışma! / Günlük Olaylar 45
Загружен 18 ноября 2015
Bu kesinlikle bi yarış videosu değildir. Eğlence amaçlı yapılmıştır. :) Keyfinize bakın. Abone olmayı, beğenmeyi, paylaşmayı ve tavsiye etmeyi unutmayın. Dikkatli ...

Şansa Yaşayanlar / Günlük Olaylar 17
Загружен 4 июня 2015
Bu abiler gerçekten şansa yaşıyo. Başka bir izahi ve açıklaması yok çünkü :D Abone olmayı, beğenmeyi, paylaşmayı ve tavsiye etmeyi unutmayın. Dikkatli sürün.

Motosiklete Günlük Olaylar
Загружен 18 октября 2016
Yolda giderken gözümün göremediği her noktayı yansıtmak maksatındayım.

ikiTeker - Video Yok! ( Bu sefer güldürmedi )
Загружен 25 января 2016
Malesef PC iflas etti. Bu sebeple bi çözüm bulana kadar video atamayacağım. Kusura kalmayın a dostlar. Abone olmayı, beğenmeyi, paylaşmayı ve tavsiye ...

 1 2 3 »  Последняя

Мир в онлайне